OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

0 Kč s DPH

Společnost JAMI s.r.o. byla založena v roce 1995

 Společnost disponuje 20-ti letými zkušenostmi v oblasti

  • sběru,
  • výkup materiálu a drtě
  • prodej regranulátu
  • drcení
  • recyklace
  • compaunding

materiálů PET, PP, PS, LDPE, HDPE a ABS.

Společnost provozuje v současné době 4 střediska, do kterých rozdělila jednotlivé pracovní procesy.
  • Středisko Praha - sídlo firmy, obchodní zastoupení a administrace
  • Středisko Chrašťany - sběrný dvůr, PET
  • Středisko Ostrata - drcení a recyklace
  • Středisko Jičín - recyklace a coumpaunding

Z důvodu dosažení co nějvyšší kvality materiálu a služeb je firma držitelem  certifikátu kvality ISO 9001:2008 a 14001:2004.

Politika kvality a životního prostředí

Cílem a obchodním záměrem firmy je trvale poskytovat výrobky a služby v odpovídající kvalitě, dohodnutých termínech a konkurenceschopných cenových relacích. Obchodní strategie společnosti se naplňuje dle normy ČSN EN ISO 9001:2009 na základě následujících principů:

 Spokojenost zákazníka – Pracovníci firmy pozorně naslouchají potřebám a požadavkům zákazníků, pečlivě je vyhodnocují a hledají jejich vhodná řešení a za to přebírají plnou odpovědnost.

 Kvalita – Společnost důsledně a systematicky ověřuje dodržování kvalitativních parametrů výrobků a služeb v souladu s požadovanými technickými standardy a se zakázkou.

 Kontrola – Základem kontrolního systému firmy je systematický monitoring všech výrobních procesů, okamžité přijetí nápravných a preventivních opatření, jakož i následné ověřování jejich efektivnosti.

 Firemní etika – Firma si zakládá na důvěře zákazníků i na důvěře mezi zaměstnanci. Její posilování považuje za trvalý proces.

 Zaměstnanci – Pro realizaci zakázek společnost jmenuje zkušené odborníky, kteří za ní přebírají odpovědnost. Zvyšování kvalifikace a odborného růstu zaměstnanců zajišťuje firma pravidelným školením.

 Zlepšování systému managementu kvality – Snahou firmy je trvalé udržování, sledování, vyhodnocování a zlepšování systému řízení kvality výroby. To dociluje důsledným uplatňováním kontroly a měřením výrobních procesů.

 Cíle kvality – Společnost rozpracovává politiku kvality do cílů kvality, které jsou definovány tak, aby byly měřitelné a termínované. Vždy je u nich určena adresná odpovědnost a systematicky se vyhodnocují.

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.